POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
POKÓJ DWUOSOBOWY STANDARD Z WID. NA OGRÓD
Śniadanie
Transfer w cenie
Bezpośredni lot
Tekst jest tłumaczony automatycznie przez tłumacza google.
Kompleks hotelowy położony jest na El Gounie. Do plaży Zeytouna można dotrzeć po około kilometrze. Centrum miasta jest oddalone o ok. 300 m, a dalsze sklepy w odległości ok. 500 m. Odległość do lotniska w Hurghadzie wynosi około 35 km.
Umeblowanie:
Hotel miejski składa się z budynku głównego i kilku aneksów o 3 piętrach i łącznie 144 pokoi. Udogodnienia obejmują recepcję (otwartą całą dobę), klimatyzację, Wi-Fi, restaurację bufetową (bufet śniadaniowy i menu wieczorne) oraz 2 bary. Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem słonecznym. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe przy basenie są bezpłatne.
Pokój:
Stylowe pokoje (pokój dwuosobowy/jednoosobowy) wyposażone są w prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą) i sejf.Można również zarezerwować z widokiem na lagunę (DLZ/ELZ).
Posiłki:
Można zarezerwować śniadanie lub obiadokolację.
Sport i rozrywka:
Możliwości sportowe i rozrywka: Tenis (możliwie za opłatą, w odległości ok. 1 km). Sporty wodne (niektóre oferowane przez lokalnych dostawców) są dostępne w odległości około 5 km od hotelu. Pole golfowe znajduje się 1 km od hotelu. Wellness oferuje: saunę, łaźnię turecką i masaże w razie potrzeby. za opłatą. Rozrywka dla dorosłych: muzyka na żywo.
Uwaga podróżowanie o ograniczonej sprawności ruchowej:
Należy pamiętać, że nasze oferty hotelowe zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Jeśli jednak są Państwo zainteresowani, z przyjemnością poprosimy o dodatkowe informacje dotyczące Państwa osobistych potrzeb.
Pobyt w hotelu:
W RED SEA HOTELS obowiązuje późne wymeldowanie, tzn. pokój hotelowy i zarezerwowane posiłki są dostępne bez ograniczeń do momentu odbioru.Dotyczy to tylko wycieczek zorganizowanych, a nie TYLKO rezerwacji hotelowych.
We wszystkich pozostałych hotelach usługa hotelowa kończy się zazwyczaj w południe ostatniego dnia pobytu w hotelu. ETI ma specjalne ustalenia z niektórymi hotelami, prosimy o kontakt.
Specjalne środki higieny
Ogólny
- zasady dotyczące odległości
- Higieniczne ściany ochronne
- dozownik środka dezynfekującego
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenie higieniczne dla personelu
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Opóźnienie między rezerwacjami pokoi
- Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
- Ograniczone opcje w formie bufetu
- Menu cyfrowe (telefon komórkowy)
- sztućce jednorazowe
- Pakowane dania
- Bezkontaktowa obsługa pokoju
- Zwiększone sprzątanie pokoju
- Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Specjalne środki higieny
Ogólny
- zasady dotyczące odległości
- Higieniczne ściany ochronne
- dozownik środka dezynfekującego
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenie higieniczne dla personelu
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Opóźnienie między rezerwacjami pokoi
- Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
- Ograniczone opcje w formie bufetu
- Menu cyfrowe (telefon komórkowy)
- sztućce jednorazowe
- Pakowane dania
- Bezkontaktowa obsługa pokoju
- Zwiększone sprzątanie pokoju
- Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Die Hotelanlage befindet sich in El Gouna. Die Insel des Zeytouna Beach erreichen Sie nach ca. einem Kilometer. Das Stadtzentrum ist ca. 300 m entfernt und weitere Einkaufsmöglichkeiten gibt es ca. 500 m entfernt. Die Entfernung zum Flughafen von Hurghada beträgt ca. 35 km.
Ausstattung:
Das Stadthotel verfügt über ein Haupt- und mehrere Nebengebäude mit 3 Etagen und insgesamt 144 Zimmern. Zu den Einrichtungen zählen eine Rezeption (24h geöffnet), Klimaanlage, WLAN, ein Buffetrestaurant (Frühstücksbuffet sowie Abendmenü) und 2 Bars. Im Außenbereich befindet sich einen Swimmingpool mit Sonnenterrasse. Am Pool werden Ihnen Liegen, Schirme und Badetücher kostenfrei bereitgestellt.
Zimmer:
Die stilvollen Zimmer (DZ/EZ) sind mit Dusche/WC, Föhn, Klimaanlage, Telefon, Sat.-TV, Minibar (gegen Gebühr) und Safe ausgestattet. Wahlweise auch mit Lagunenblick (DLZ/ELZ) buchbar.
Verpflegung:
Frühstück oder halbpension buchbar.
Sport & Unterhaltung:
Sport- und Unterhaltungsangebote: Tennis (ggf. geg. Gebühr, ca. 1 km entfernt). In ca. 5 km Entfernung vom Hotel werden Wassersportarten (teils von lokalen Anbietern) angeboten. Ein Golfplatz liegt 1 km vom Hotel entfernt. Wellnessangebote: Sauna, Hamam und Massagen ggfls. gegen Gebühr. Unterhaltung für Erwachsene: Live-Musik.
Hinweis Reisen mit eingeschränkter Mobilität:
Bitte beachten Sie, dass unsere Hotelangebote in der Regel nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind. Bei Interesse fragen wir jedoch gern zusätzliche Informationen für Ihre persönlichen Bedürfnisse an.
Hotelaufenthalt:
In den RED SEA HOTELS gibt es einen Late Check-out, d.h. Ihnen steht das Hotelzimmer sowie die gebuchte Verpflegungsleistung bis zur Abholung uneingeschränkt zur Verfügung, dies gilt nur für Pauschalreisen, nicht für NUR Hotelbuchungen.
Bei allen anderen Hotels endet die Hotelleistung i.R. am letzten Tag des Hotelaufenthaltes mittags. ETI hat mit einigen Hotels Sonderregelungen bitte fragen Sie nach.
Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
- Abstandsregeln
- Hygiene-Schutzwände
- Desinfektionsspender
- Maskenpflicht
- Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
- Gesundheitsprüfungen beim Personal
- Hygiene-Training für Personal
- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
- Schulung für Handhygiene beim Personal
- Schutzausrüstung für Personal
- Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
- Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
- Eingeschränkte Buffetangebote
- Digitale Speisekarte (Handy)
- Einmalbesteck
- Verpackte Gerichte
- Kontaktloser Zimmerservice
- Verstärkte Zimmerreinigung
- Kontaktloser Check-In/-Out
- Schutzmasken für Gäste
- Kontaktloses Bezahlen
- Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
- Schutzausrüstung für Gäste
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
- Abstandsregeln
- Hygiene-Schutzwände
- Desinfektionsspender
- Maskenpflicht
- Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
- Gesundheitsprüfungen beim Personal
- Hygiene-Training für Personal
- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
- Schulung für Handhygiene beim Personal
- Schutzausrüstung für Personal
- Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
- Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
- Eingeschränkte Buffetangebote
- Digitale Speisekarte (Handy)
- Einmalbesteck
- Verpackte Gerichte
- Kontaktloser Zimmerservice
- Verstärkte Zimmerreinigung
- Kontaktloser Check-In/-Out
- Schutzmasken für Gäste
- Kontaktloses Bezahlen
- Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
- Schutzausrüstung für Gäste
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.