loading
youtube
youtube
  • LATE Check-Out we wszystkich hotelach RED SEA HOTELS

  • ETI - Twój wymarzony urlop w najlepszej cenie!

  • MAHARA CLUB - program dla stałych Klientów RED SEA HOTELS

  • Wszystkie oferty z przelotem i transferem!

  • Planujesz urlop?- skontaktuj się z nami, tel:+48 22 3549230

Szukaj & Rezerwuj


ETI - Call Center
22 – 354 92 30
Doradztwo & Rezerwacja:
Pn-Pt
09:00 – 18:00

 

Mahara Club Ägypten - ETI.at


Zostań uczestnikiem programu dla stałych Klientów sieci RED SEA HOTELS i stań się członkiem Mahara Club w Egipcie!

Każdy Gość RED SEA HOTELS po piątym pobycie w jednym z naszych hoteli lub po rejsie jednym z naszych statków kursujących po Nilu we flocie Grand Cruises może zostać członkiem Mahara Club i wnioskować o wydanie bezpłatnej karty MaharaBlueCard. Jako uczestnik Mahara Club można korzystać z wielu udogodnień w naszych: hotelach partnerskich, na statkach, biurach podróży (uczestniczących w programamie), szkółkach surfingowych, nurkowych, w salonach piękności, kawiarenkach internetowych, klubach bilardowych, restauracjach, barach czy sklepach.

Jako zarejestrowany członek Mahara Club otrzymają Państwo za każdy zarezerwowany pobyt w Egipcie odpowiednią ilość muszli, które to zapisywane są na Państwa koncie i odpowiadają zapłaconej kwocie za pobyt. Muszle te są automatycznie zapisywane na Państwa karcie MaharaBlueCard, MaharaGoldenCard lub MaharaPlatinCard i można płacić nimi wszędzie tam, gdzie widoczne jest logo Mahara Club.

Po dziesiątym pobycie w hotelu z sieci RED SEA HOTELS lub na pokładzie statku Grand Cruises prześlemy Państwu złotą kartę MaharaGoldenCard. Na podstawie tego uprzywilejowanego, złotego statusu mogą Państwo cieszyć się wakacjami z serwisem VIP'a, który sprawi, że pobyt będzie niezapomniany. Żeby sprostać najbardziej wymagającym Klientom, po 25 wyjeździe oferujemy Państwu MaharaPlatinCard, która w jeszcze większy sposób sprawia, że poczują się Państwo wyjątkowo luksusowo. Dla przyśpieszenia procesu przyznawania odpowiedniej ilości muszli na karty klubowe prosimy Państwa o wysyłanie e-maili z numerem rezerwacji oraz numer karty lojalnościowej na info@eti-podroze.pl 

 

►MAHARA KARTA NIEBIESKA ( MaharaBlueCard)

Dzięki karcie MaharaBluecard mogą Państwo opłacać dodatkowe usługi, korzystając z nagromadzonych muszelek. Przy każdym kolejnym pobycie w Egipcie muszelki będą zapisywane na indywidualnym koncie klienta. Im więcej rezerwacji Państwo dokonają tym większa jest pula benefitów z tytułu zbieranych muszli.

►MAHARA KARTA ZŁOTA ( MaharaGoldenCard)

Po dziesiątym pobycie w hotelu z sieci RED SEA HOTELS przesyłamy naszym Gościom złotą kartę MaharaGoldenCard. Na podstawie tego uprzywilejowanego, złotego statusu można cieszyć się wakacjami z serwisem VIP'a, który sprawi, że pobyt będzie niezapomniany.
Serwis VIP zawiera min:
- prywatny transfer z/do lotniska do/z hotelu
- upgrade do pokoju o podwyższonym standardzie ( w miarę dostępności, nie obowiązuje przy rezerwacji hotelu Makadi Spa)
- wstęp do strefy VIP Mahara Club w zarezerwowanym hotelu RED SEA HOTELS (otwarty w określonych godzinach)
- bezpłatny „ Dine Around” we wszystkich hotelach RED SEA HOTELS  ( obowiązuje w restauracjach głównych, nie dotyczy hotelu Makadi SPA)

►MAHARA KARTA PLATYNOWA ( MaharaPlatinCard)

Aby sprostać najbardziej wymagającym Klientom, po 25 wyjeździe oferujemy  MaharaPlatinCard, która w jeszcze większy sposób sprawia, że nasi Stali Goście poczują się wyjątkowo luksusowo. Oprócz VIP serwisu Goście już na samym początku otrzymują od nas wizę wjazdową bezpłatnie, następnie w pokojach czekać na nich będzie praktyczna torba plażowa z ręcznikiem kąpielowym oraz niespodzianka od managera hotelu. 

 


Aby uzyskać dodatkowe informacje zapraszamy Państwa na www.maharaclub.com