Tekst jest tłumaczony automatycznie przez tłumacza google.

Lokalizacja:
Hotel rozciąga się na około 140 000 metrów kwadratowych piaszczystej plaży z widokiem na krystalicznie czyste Morze Czerwone. Ośrodek położony jest około 45 km od międzynarodowego lotniska w Hurghadzie.


Umeblowanie:
Elegancki hotel posiada 604 pokoje rozmieszczone w różnych częściach budynku. Oprócz recepcji z recepcją i lobby, oferuje restaurację bufetową, 3 restauracje à la carte (restauracja grillowa, kuchnia włoska, za dodatkową opłatą: restauracja rybna na plaży), kawiarnię, butik, sklepy, dyskotekę, strefa wellness i fryzjer. Na zadbanym i przestronnym terenie zewnętrznym znajdują się łącznie 3 baseny ze słodką wodą, które są otoczone tarasami słonecznymi. Przy basenie znajduje się bar, a w barze Cuba Beach na plaży znajduje się także pizzeria. Korzystanie z leżaków, poduszek i parasoli przy basenie i na plaży jest wliczone w cenę.
Z Wi-Fi można korzystać bezpłatnie w holu ze zmniejszoną prędkością.



Pokój:
Pokoje dwuosobowe Superior (DZS/EZS) posiadają prysznic, toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizję satelitarną, sejf, balkon lub taras, a także WiFi i minibar (każdy za opłatą). Pokoje dwuosobowe można również zarezerwować z widokiem na basen (DSP/ESP) lub do pojedynczego wykorzystania za dodatkową opłatą.
Pokoje Deluxe (DXM/EXM) są wyposażone tak samo jak pokoje dwuosobowe, oferują dodatkowe udogodnienia i widok na morze.
Pokoje rodzinne typu Superior (FS) oferują dodatkowe opcje spania dla maksymalnie 2 dzieci. Pokoje rodzinne Deluxe (FXM) są bardziej przestronne, pod innymi względami takie same jak pokoje rodzinne typu Superior i posiadają pokoje Bestseller (Promo) o powierzchni od 25 do 30 metrów kwadratowych i wyposażone w dwa łóżka pojedyncze, lampki nocne, minibar (który można uzupełnić po na życzenie za opłatą), telewizja satelitarna LCD, klimatyzacja, szafa i półka na bagaż, międzynarodowy telefon z bezpośrednim wyjściem, gniazdka 220 V, francuskie okna, łazienka z toaletą, kabina prysznicowa, toaletka z lustrem i oświetleniem, suszarka do włosów i golarka . Pokoje oferują również indywidualną szafkę, czujniki dymu i widok na ogród.



Sport i rozrywka:
tenis stołowy, sala fitness i siatkówka plażowa; Animacje w ciągu dnia, wieczorami pokazy i muzyka na żywo.
Za opłatą: strefa wellness z łaźnią turecką, sauną, jacuzzi i różnymi zabiegami pielęgnacyjnymi. Jazda konna oraz różne motorowe i niemotorowe sporty wodne oferowane przez lokalnych dostawców.



Dzieci:
Miniklub (4-12 lat), plac zabaw, animacje dla dzieci, bufet dla dzieci, krzesełka do karmienia (na życzenie).



Wszystko w cenie:
Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski i lody, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz kawa, herbata od 10:00 do północy.
Więcej informacji na temat programu all inclusive i innych usług, również za dodatkową opłatą, można uzyskać na miejscu.



Informacje o cenie:
w dniu 7 grudnia 2019 r
z Monachium
w pokoju dwuosobowym typu Economy
z all inclusive



Uwaga:
Egipcie obowiązuje obowiązek wizowy. Aby otrzymać wizę dokument wjazdowy (zalecamy paszport) musi być ważny 6 miesięcy po zakończeniu podróży. Wiza wjazdowa do Egiptu nie jest wliczona w cenę wycieczki. Wydanie wizy przed wjazdem do Egiptu. Ambasada Berlin/Konsulaty obecnie kosztuje. 24 € za wizę. Jako niemiecki turysta możesz również otrzymać wizę po przybyciu na egipskie lotnisko (25 USD / stempel wizowy ok. 24 EUR). Na miejscu dostępna jest usługa wizowa, która obecnie kosztuje. 29 €/os i obejmuje wizę łącznie z przetwarzaniem i stemplowaniem, co oszczędza czas przy wjeździe do kraju.



Pobyt w hotelu:
W RED SEA HOTELS obowiązuje późne wymeldowanie, tzn. pokój hotelowy i zarezerwowane posiłki są dostępne bez ograniczeń do momentu odbioru.Dotyczy to tylko wycieczek zorganizowanych, a nie TYLKO rezerwacji hotelowych.

We wszystkich pozostałych hotelach usługa hotelowa kończy się zazwyczaj w południe ostatniego dnia pobytu w hotelu. ETI ma specjalne ustalenia z niektórymi hotelami, prosimy o kontakt.



Uwaga podróżowanie o ograniczonej sprawności ruchowej:
Należy pamiętać, że nasze oferty hotelowe zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Jeśli jednak są Państwo zainteresowani, z przyjemnością poprosimy o dodatkowe informacje dotyczące Państwa osobistych potrzeb.

Specjalne środki higieny
Ogólny
  • Zasady dotyczące odległości (sezonowo)
  • Higieniczne ściany ochronne
  • dozownik środka dezynfekującego
  • Zwiększone środki czyszczące (codziennie)
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenie higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w gastronomii
  • Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej (natrysk elektrostatyczny)
  • Szkolenie z higieny rąk dla personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Opóźnienie między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
  • Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
Żywnościowy
  • Ograniczone opcje w formie bufetu
  • Dania pakowane (pojedynczo pakowane dania)
  • Wymagana wcześniejsza rezerwacja: transfer hotelowy
Pokój
  • Bezkontaktowy room service (na godziny, za opłatą, na zapytanie)
  • Zwiększone sprzątanie pokoju (codziennie)
  • Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Maseczki ochronne dla gości
  • Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Lage:
Das Hotel erstreckt sich auf ca. 140.000 qm Sandstrand mit Blick auf das kristallklare Rote Meer. Das Resort befindet sich in etwa 45 km Entfernung vom internationalen Flughafen Hurghada.


Ausstattung:
Das elegante Hotel verfügt über 604 Zimmer, die sich auf verschiedene Gebäudeteile verteilen. Es bietet neben einem Empfangsbereich mit Rezeption und einer Lobby, ein Buffetrestaurant, 3 À-la-carte Restaurants (Grillrestaurant, italienische Küche, mit Extrakosten: Fischrestaurant am Strand), Café, Boutique, Geschäfte, Diskothek, einen Wellnessbereich und Friseur. Die gepflegte und großzügig gestaltete Außenanlage hat insgesamt 3 Süßwasserswimmingpools, die von Sonnenterrassen umgeben sind. Am Pool gibt es eine Bar, die Cuba Beach Bar am Strand hat zudem eine Pizzeria. Die Benutzung der Liegen, Auflagen und Sonnenschirme ist am Pool und Strand inklusive.
WLAN ist mit reduzierter Geschwindigkeit kostenfrei in der Lobby zu nutzen.



Zimmer:
Die Doppelzimmer Superior (DZS/EZS) verfügen über Dusche, WC, Föhn, Klimaanlage, Direktwahltelefon, Sat. TV, Safe und Balkon oder Terrasse sowie WLAN und Minibar (jeweils gegen Gebühr). Die Doppelzimmer können gegen Aufpreis auch mit Poolblick (DSP/ESP) oder zur Alleinbenutzung gebucht werden.
Die Deluxezimmer (DXM/EXM) sind ausgestattet wie die Doppelzimmer, bieten zusätzliche Annehmlichkeiten und Meerblick.
Die Familienzimmer Superior (FS) verfügen über zusätzliche Schlafmöglichkeiten für bis zu 2 Kindern. Die Familienzimmer Deluxe (FXM) sind geräumiger ansonsten gleich wie die Familienzimmer Superior und haben Meerblick.Die Best Seller-Zimmer (Promo) sind 25 bis 30 Quadratmeter groß und verfügen über Twin-Betten, Nachttischlampen, Minibar (die auf Anfrage gegen Gebühr aufgefüllt wird), LCD-Satellitenfernseher, Klimatisierung, Kleiderschrank und Gepäckablage, Internationales Direktwahltelefon, 220 Volt Steckdosen, Französische Fenster, Badezimmer mit Toilette, begehbarer Dusche, Waschtisch mit Spiegel und Beleuchtung, Haartrockner und Rasierapparat. Zudem bieten die Zimmer ein individuelles Schließfach, Rauchmelder und Blick auf den Garten.



Sport & Unterhaltung:
Tischtennis, Fitnessraum und Beachvolleyball; tagsüber Animation, am Abend Shows und Live-Musik.
Gegen Gebühr: Wellnessbereich mit Hamam, Sauna, Whirlpool und verschiedenen Beautyanwendungen. Reiten und verschiedene motorisierte sowie nicht-motorisierte Wassersportangebote durch lokale Anbieter.



Kinder:
Miniclub (4-12 Jahre), ein Spielplatz, Kinderanimation, Kinderbuffet, Hochstühle (auf Anfrage).



All-inclusive:
Frühstück, Mittagessen und Abendessen in Buffetform, nachmittags Snacks und Eis, lokale alkoholische und nicht alkoholische Getränke sowie Kaffee, Tee von 10 Uhr – 24 Uhr.
Nähere Informationen zum All-inclusive Programm sowie weitere Leistungen auch gegen Aufpreis erhalten Sie vor Ort.



Preisinformation:
am 07.12.2019
ab München
im Sparzimmer Doppel
mit All-inclusive



Hinweis:
In Ägypten gibt es zwingende Visa-Pflicht. Zum Erhalt eines Visums muss das Einreisepapier (wir empfehlen einen Reisepass) zwingend verpflichtend über das Reiseende hinaus noch 6 Monate gültig sein. Das Einreisevisum für Ägypten ist nicht im Reisepreis enthalten. Visa-Ausstellung vor Einreise über die ägypt. Botschaft Berlin/Konsulate kostet z.Zt. € 24,- pro Visa. Als deutscher Tourist erhalten Sie das Visum auch bei Anreise am ägyptischen Flughafen (25,- US $ / Visamarke ca. € 24,-). Vor Ort wird ein Visa-Service angeboten, dieser kostet z.Zt. € 29 ,-/Pers. und beinhaltet das Visum inkl. Bearbeiten und Stempeln, das spart Zeit bei der Einreise.



Hotelaufenthalt:
In den RED SEA HOTELS gibt es einen Late Check-out, d.h. Ihnen steht das Hotelzimmer sowie die gebuchte Verpflegungsleistung bis zur Abholung uneingeschränkt zur Verfügung, dies gilt nur für Pauschalreisen, nicht für NUR Hotelbuchungen.

Bei allen anderen Hotels endet die Hotelleistung i.R. am letzten Tag des Hotelaufenthaltes mittags. ETI hat mit einigen Hotels Sonderregelungen bitte fragen Sie nach.



Hinweis Reisen mit eingeschränkter Mobilität:
Bitte beachten Sie, dass unsere Hotelangebote in der Regel nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind. Bei Interesse fragen wir jedoch gern zusätzliche Informationen für Ihre persönlichen Bedürfnisse an.

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln (saisonal)
  • Hygiene-Schutzwände
  • Desinfektionsspender
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen (täglich)
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Zusätzliche Hygienemaßnahmen in der Gastronomie
  • Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie (elektrostatisches Spray)
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
  • Wellnesseinrichtungen mit privatem Bereich
Verpflegung
  • Eingeschränkte Buffetangebote
  • Verpackte Gerichte (individuell verpackte Gerichte)
  • Vorreservierung erforderlich: hoteleigener Shuttleservice
Zimmer
  • Kontaktloser Zimmerservice (stundenweise, gegen Gebühr, auf Anfrage)
  • Verstärkte Zimmerreinigung (täglich)
  • Keine berührungsintensive Ausstattung
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzmasken für Gäste
  • Keine berührungsintensive Ausstattung in den öffentlichen Bereichen
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.