Tekst jest tłumaczony automatycznie przez tłumacza google.

Lokalizacja:
Hotel położony jest 2 km od Morza Czerwonego. Oferuje prywatną piaszczystą plażę i plażę koralową do nurkowania i snorkelingu. Znajduje się około 5 km od starego miasta Szarm el-Szejk i około 18 km od lotniska.



Umeblowanie:
Goście mogą spędzić relaksujący pobyt w 262 pokojach. W recepcji w recepcji przyjazny personel służy radą i pomocą. Udogodnienia w hotelu obejmują przechowalnię bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi jest dostępne bezpłatnie w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych. W biurze informacji turystycznej Goście mogą uzyskać informacje na temat możliwości wycieczek. Dostępne są udogodnienia przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oprócz supermarketu znajdują się tam inne sklepy. Na terenie obiektu znajduje się piękny ogród i plac zabaw. W hotelu znajduje się także biblioteka. Każdy, kto przyjeżdża samochodem, może zaparkować go na hotelowym parkingu bezpłatnie. Dodatkowe usługi obejmują pomoc medyczną, transfer, całodobową obsługę pokoju, usługę budzenia, usługi pralnicze, fryzjera i prywatny autobus wahadłowy.



Pokój:
Standardowe pokoje dwuosobowe (pokoje dwuosobowe) są wyposażone w klimatyzację i ogrzewanie oraz łóżko typu king-size lub dwa łóżka pojedyncze. Dostępne są także łóżeczka dla najmłodszych gości. Do dyspozycji Gości jest także sejf, minibar i biurko. Różnorodne możliwości komunikacji i rozrywki zapewniają komfortowe wyposażenie w telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor z odbiorem satelitarnym/kablowym oraz WiFi (za opłatą). W łazience, wyposażonej w prysznic, znajduje się suszarka do włosów. Większość pokoi dysponuje balkonem. W ofercie znajdują się także pokoje jednoosobowe typu standard (EZ) oraz pokoje dwuosobowe typu Superior (DZS). Dla rodziców z dziećmi dostępne są pokoje rodzinne dwuosobowe (DZF).



Wszystko w cenie:
Do wyboru są różne lokale gastronomiczne, takie jak restauracja, kawiarnia i bar.Orzeźwiające napoje w barze na plaży zapewnią dobre samopoczucie. Obiekt oferuje wyżywienie all-inclusive w ramach opcji rezerwacji. W porze śniadania, lunchu i kolacji na gości czeka pyszny i bogaty bufet. Na życzenie hotel przygotowuje także specjalne dania wegetariańskie. W domu dostępne są także przekąski. Na miejscu dostępny jest szeroki wybór lokalnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych.



Sport/rozrywka:
Napoje w barze przy basenie/snack barze i przyjemny relaks w jacuzzi wprawią wszystkich miłośników wody w najlepszy nastrój. Wakacje można spędzić na słonecznym tarasie z leżakami i parasolami. Obiekt oferuje bogaty program sportów na świeżym powietrzu, w tym bocce i siatkówkę. Hotelowy program sportów wodnych obejmuje jazdę na rowerach wodnych, pływanie na bananie, nurkowanie i aqua fitness. Dom oferuje również wiele zajęć w pomieszczeniach dla miłośników sportu, a mianowicie siłownię, tenis stołowy, bilard (za opłatą), rzutki, gimnastykę i aerobik. Obiekt oferuje różne opcje odnowy biologicznej, takie jak spa, sauna, łaźnia parowa, salon kosmetyczny, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, klub dla dzieci i muzyka na żywo zapewniają najlepszą zabawę podczas wypoczynku.



Uwaga podróżowanie o ograniczonej sprawności ruchowej:
Należy pamiętać, że nasze oferty hotelowe zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Jeśli jednak są Państwo zainteresowani, z przyjemnością poprosimy o dodatkowe informacje dotyczące Państwa osobistych potrzeb.



Pobyt w hotelu:
W RED SEA HOTELS obowiązuje późne wymeldowanie, tzn. pokój hotelowy i zarezerwowane posiłki są dostępne bez ograniczeń do momentu odbioru.Dotyczy to tylko wycieczek zorganizowanych, a nie TYLKO rezerwacji hotelowych.

We wszystkich pozostałych hotelach usługa hotelowa kończy się zazwyczaj w południe ostatniego dnia pobytu w hotelu. ETI ma specjalne ustalenia z niektórymi hotelami, prosimy o kontakt.

Specjalne środki higieny
Ogólny
  • zasady dotyczące odległości
  • Higieniczne ściany ochronne
  • dozownik środka dezynfekującego
  • Wzmocnione środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenie higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w gastronomii
  • Szkolenie z higieny rąk dla personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Opóźnienie między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
  • Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Specjalne środki higieny
Ogólny
  • zasady dotyczące odległości
  • Higieniczne ściany ochronne
  • dozownik środka dezynfekującego
  • Wzmocnione środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenie higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w gastronomii
  • Szkolenie z higieny rąk dla personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Opóźnienie między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
  • Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Lage:
Das Hotel erwartet Sie 2km vom Roten Meer entfernt. Es bietet einen eigenen Sandstrand und einen Korallenstrand zum Tauchen und Schnorcheln. Es liegt ca. 5 km vom Sharm El Sheikhs Altstadt und ca. 18 km vom Flughafen entfernt.



Ausstattung:
Die Gäste erleben einen entspannten Aufenthalt in den 262 Zimmern. An der Rezeption im Empfangsbereich steht das freundliche Personal mit Rat und Tat zur Seite. Die Einrichtung des Hotels umfasst eine Gepäckaufbewahrung, einen Safe und eine Wechselstube. WIFI steht in den Zimmern und in den öffentlichen Bereichen kostenlos zur Verfügung. Informationen rund um Ausflugsmöglichkeiten erhalten Gäste am Tourdesk. Rollstuhlgerechte Einrichtungen sind vorhanden. Neben einem Supermarkt sind weitere Geschäfte zu finden. Ein schöner Garten und ein Spielplatz gehören zum Gelände der Unterbringung. Zur weiteren Einrichtung des Hotels zählt eine Bibliothek. Wer mit dem Fahrzeug anreist, kann es ohne Gebühr auf dem Parkplatz des Hauses abstellen. Unter den weiteren Leistungen finden sich medizinische Betreuung, ein Transferservice, ein 24-Stunden-Zimmerservice, ein Weckdienst, ein Wäscheservice, ein Friseur und ein eigener Shuttlebus.



Zimmer:
In den Standard-Doppelzimmern (DZ) gibt es eine Klimaanlage und eine Heizung und sie verfügen über ein Kingsizebett oder zwei Einzelbetten. Kinderbetten für die jüngsten Gäste sind ebenso vorhanden. Außerdem sind ein Safe, eine Minibar und ein Schreibtisch verfügbar. Verschiedene Kommunikations- und Unterhaltungsmöglichkeiten werden durch die komfortable Ausstattung mit einem Direktwahltelefon, einem TV-Gerät mit Satelliten-/Kabelempfang und WiFi (gegen Gebühr) gewährleistet. Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche, gibt es einen Haartrockner. In den meisten Zimmern ist ein Balkon vorhanden. Wahlweise gibt es auch Standard-Einzelzimmer (EZ) und Superior-Doppelzimmer (DZS). Für Eltern mit Kindern stehen Familien-Doppelzimmer (DZF) zur Verfügung.



All inclusive:
Es stehen verschiedene gastronomische Einrichtungen zur Auswahl, wie ein Restaurant, ein Café und eine Bar. Erfrischende Drinks an der Strandbar sorgen für Wohlfühlmomente. Die Unterkunft bietet als buchbare Verpflegungsleistung All-Inclusive. Ein leckeres und reichhaltiges Buffet erwartet die Gäste zum Frühstück, Mittag- und Abendessen. Auf Anfrage bereitet das Hotel auch spezielle, vegetarische Gerichte zu. Darüber hinaus stellt das Haus Snacks bereit. Die Unterbringung führt ein Sortiment lokaler alkoholischer und alkoholfreier Getränke.



Sport/Unterhaltung:
Getränke an der Pool-/Snackbar und wohlige Entspannung im Whirlpool bringen alle Wasserratten in die beste Stimmung. Auf der Sonnenterrasse mit Liegestühlen und Schirmen lässt sich der Urlaub genießen. Die Unterbringung bietet ein umfangreiches Outdoor-Sportprogramm mit Boccia und Volleyball. Zum Wassersportprogramm des Hotels gehören Tretbootfahren, Bananenbootfahren, Tauchen und Aqua-Fitness. Das Haus bietet Sportfreunden auch viele Aktivitäten im Innenbereich, nämlich ein Fitnessstudio, Tischtennis, Billard (gegen Gebühr), Darts, Gymnastik und Aerobic. In der Unterbringung werden verschiedene Wellnessangebote wie Spa, Sauna, Dampfbad, Schönheitssalon, Massage-Anwendungen und Solarium offeriert. Ein Animationsprogramm, ein Miniclub und Live-Musik sorgen für besten Freizeitspaß.



Hinweis Reisen mit eingeschränkter Mobilität:
Bitte beachten Sie, dass unsere Hotelangebote in der Regel nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind. Bei Interesse fragen wir jedoch gern zusätzliche Informationen für Ihre persönlichen Bedürfnisse an.



Hotelaufenthalt:
In den RED SEA HOTELS gibt es einen Late Check-out, d.h. Ihnen steht das Hotelzimmer sowie die gebuchte Verpflegungsleistung bis zur Abholung uneingeschränkt zur Verfügung, dies gilt nur für Pauschalreisen, nicht für NUR Hotelbuchungen.

Bei allen anderen Hotels endet die Hotelleistung i.R. am letzten Tag des Hotelaufenthaltes mittags. ETI hat mit einigen Hotels Sonderregelungen bitte fragen Sie nach.

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Hygiene-Schutzwände
  • Desinfektionsspender
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Zusätzliche Hygienemaßnahmen in der Gastronomie
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
  • Wellnesseinrichtungen mit privatem Bereich
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Hygiene-Schutzwände
  • Desinfektionsspender
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Zusätzliche Hygienemaßnahmen in der Gastronomie
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
  • Wellnesseinrichtungen mit privatem Bereich
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.